توجه
توجه توجه
یکی از بچه ها برای داستان "رویای من" نظر داده میگه اسم داستان رو از رو من کپی کردی.
من ب چند دلیل محکم میگم ک من کپی نکردم اسم داستان رو:
1 _ من دنبال اسم برای داستانم بودم،دوستم تو واتساپ بهم رویای من رو پیشنهاد کرد و منم موافقت کردم.
2 _ از اونجایی ک من وقت ندارم،نمی تونم داستان های بقیه رو بخونم و مامانم هم میگه زیاد با تبلت ور نرو.ب خاطر همون من نه داستان اون شخص عزیز رو دیدم ک بخوام کپی کنم،نه مامانم اجازه نمیده زیاد با تبلت ور برم.
امیدوارم اون دوست عزیزمون متوجهش شده باشه.
و اینکه هیچکی نمیاد بگه من ب خاطر ی کپی کردن اسم داستان دزد معرفیت می کنم.چون ن من کپی کردم،هم اینکه اصلا منطقی نیست چون همه ب فکرشون میرسه این اسم رو برا داستانشون بنویسن و اینکه هم شخصیت هام فرق می کنه با داستان اون شخص عزیز،هم داستانم فرق می کنه پس فقط مشکل ی دونه اسم بوده ک اونم ب ذهن هر کسی میرسیده.
💙💙💙💙💙