داستان جدید^~^
هلو گایز^~^
من رومخ باز هم امدم~.~
بلی یک داستان فوق الفالوده باحال*^*
رای و نظر باید زیاد باشه ها^^
~لیلی و مجنون~
دارم تو وب بانوی معجزه اسا میزارمش بنظرتون
اینجا بزارم یا اونجا؟
یه داستان دیگه هم دارم
^عشق دراکولایی^
اگه موافقین نظر بدیــــــــــــــن._______________.
+ نوشته شده در سه شنبه هجدهم شهریور ۱۳۹۹ ساعت 23:15 توسط ~مصــــــی چـــــآنـ~
|
💙💙💙💙💙