داستان جدید^~^

هلو گایز^~^

من رومخ باز هم امدم~.~

بلی یک داستان فوق الفالوده باحال*^*

رای و نظر باید زیاد باشه ها^^

~لیلی و مجنون~

دارم تو وب بانوی معجزه اسا میزارمش بنظرتون

اینجا بزارم یا اونجا؟

یه داستان دیگه هم دارم

^عشق دراکولایی^

اگه موافقین نظر بدیــــــــــــــن._______________.

نویسنده جدید

سلام به همه^^

نویسنده جدید بیدم^^

مصــی چــآنـ هستم

اکثرا من و میشناسین^^

بزودی داستان هام رو قرار میدم در وب^^