راستی
چون مدرسه ها شروع میشه و منم هفتمم،ی مقدار کمتر فعالیت می کنم.ولی مطمئن باشید "رویای من" رو ادامه میدم.
منتها عکس و ابن جور چیزا کم میزارم.
و بچه های عزیز،لطفا برای هر پارت از داستان نظر بدید چون واقعا دستم میشکنه بنویسمش.
+ نوشته شده در شنبه پانزدهم شهریور ۱۳۹۹ ساعت 14:14 توسط 💙RAHA💙
|
💙💙💙💙💙