چون مدرسه ها شروع میشه و منم هفتمم،ی مقدار کمتر فعالیت می کنم.ولی مطمئن باشید "رویای من" رو ادامه میدم.

منتها عکس و ابن جور چیزا کم میزارم.

و بچه های عزیز،لطفا برای هر پارت از داستان نظر بدید چون واقعا دستم میشکنه بنویسمش.